Thursday, August 5, 2010

Newborn Kittens

Okay, this has nothing to do with nail polish, but can anyone resist newborn kittens? Didn't think so. My boyfriend's stray cat had three babies, and I took a few pictures of them right after they were born. They're crappy shots, because I didn't want to use the flash around the babies (except the first picture...whoops!) but they're still pretty freaking adorable, if I do say so myself.


Mommy and her babies.


She's spent all day cleaning them, and then napping, and then cleaning them again.


They all fight over the same nipple.


Just like a human baby, a kitten doesn't do much more than eat and sleep the first few days, with their eyes and ears shut.


It's hard to see, but there are three there!


Adorable, right? And Azura, the mommy, is still as playful as ever.


My boyfriend and one of the babies.


Honestly, they look more like little rats at this point, but very, very cute little rats!


Proud momma and her little ones.

I know these babies are heartbreakingly cute, but PLEASE remember to spay and neuter your cats and dogs! Thankfully, we were here to take care of them, but there are so many strays that have kittens in the wild, which just leaves more animals in need of a good home. As always, if you are considering to get a new friend, I ask you to please adopt a pet at any local shelter. Thanks for looking, and I'll definitely have updates as the babies get older!

20 comments:

  1. Awwwwww.....how beautiful! I love kittehs!

    ReplyDelete
  2. What lovely kittens, Aurora, and thanks for sharing the message about spay/neuter and adopting from the shelter!!!! A lot of places will do it for free or low cost - hopefully once the kittens are a little bigger your boyfriend can take Azura to get spayed :) She is a gorgeous kitty! And the kittens are so cute!! :)

    ReplyDelete
  3. wow cutee! love kittens, they look adorable.. =)

    ReplyDelete
  4. OMG they are so cute - I wish I could have let my cat have at least one litter of kittens, but dad said I couldn't have a cat if she wasn't spayed :(. Oh well I still love her so much! Hopefully you will find good homes for these ones. I believe everyone should have a cat in their house :)

    ReplyDelete
  5. Have you ever seen a rat? XD They are nothing like rats, they're so freakin' cute! Thank you so much for posting this. =) I just dreamt that my cat had babies this night. What a coincidence, right? Have you named them yet? Oh, and are they boys or girls?

    ReplyDelete
  6. omg give me that black striped one! gimme gimme it is soooooo cute ( they all are but omg the stripey one!). Congrats on the new behbehs! So sweet!

    ReplyDelete
  7. wow, momma is beautiful! Such sweet little babes!

    ReplyDelete
  8. They are beautiful & the momma is adorable! I have 6, 2 were strays that got we got fixed right away. Thank's for reminding people to get their pets fixed.

    ReplyDelete
  9. Aww, they are so cute! I can't wait to see more pictures as they grow up! And thanks for reminding people to get their pets spayed and neutered...there are a ridiculous number of stray cats and dogs in my neighborhood, and it makes me really sad when I think that the problem would be solved if people just took care of their animals!

    ReplyDelete
  10. they are adorable!
    thanks for the follow and for the blogroll!!

    ReplyDelete
  11. What pretty! my boyfriend also has a cat, I have a rabbit: D

    ReplyDelete
  12. Qué gatitos más bonitos y la mama es preciosa!!

    Enhorabuena

    ReplyDelete
  13. WANNNNNNT! Eeee, they're so cute :)

    ReplyDelete
  14. Ooooh how cute. Just wanna squeeze them a little ...you know soft. :)

    BTW, your Swedish is fantastic. :)

    xoxo

    Inga

    ReplyDelete
  15. they are beautiful! kisses for kittens & mother

    ReplyDelete
  16. baby kitties!! i want one.. too cute

    ReplyDelete
  17. Awwwwwwwwww! Adorable!! I can't wait to see more pictures as they grow up :)

    I'm a new follower, if you have a second maybe you can check out my blog?
    www.jenileesbeeautyblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. omg those are cuuuutee!
    I tagged you :)
    http://tesjoesblog.blogspot.com

    ReplyDelete

✖What's on your mind? I can't thank you guys enough for reading my blog and taking the time to leave a comment! I read and cherish each and every one!

✖Want me to check out your blog? Leave the address for me HERE, please!

✖If you have a specific question, feel free to ask me in a comment. If it's more urgent, shoot me a message on Twitter or email me at auroramermaid@yahoo.com.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails